czwartek, 7 grudnia 2023

....szczęście...

Szczęście można zdefiniować jako trwały stan umysłu, na który składają się nie tylko uczucia radości, zadowolenia i innych pozytywnych emocji, ale także poczucie, że czyjeś życie ma sens i jest cenione.


Jesteś szczęśliwy?


Ja tak. W zasadzie to jak żyję, jak mam poukładane sprawy w głowie, sprawia, że mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwy. Bez zawahania.

Na nic nie naciskam, staram się być dobrym, staram się bardziej dawać niż brać. Stąd czerpię.

Ale czasem zastanawiam, czy przez to nie zbudowałem sobie klatki - takiej niewidzialnej - sam dla siebie. W której jestem, nie potrafię z niej wyjść, bo nie potrafię inaczej. I finalnie - czy nie uczę innych budowania właśnie takich klatek? A może sam je buduję dla innych...


...taka o to refleksja...


/ucieczka od pracy na sekund 5.../

Brak komentarzy: