wtorek, 20 października 2009

tam ta ram tam... czyli post :)

Heja,

nadszedł kolejny post - będzie standardowo o niczym :P
Pogoda za oknem beznadziejna - zachmurzone, trochę pada i jest takie mokre zimno, jakiego ja nie lubię najbardziej chyba ze wszystkich rodzajów zimna :P chociaż w sumie jak tak siedzę to za oknem mam korytarz mojego wspaniałego miejsca pracy :P
Tak tak - bo ja pracuję teraz w tzw. "akwarium" - kolokwialna nazwa na pokój, w którym obecnie spędzam większość dnia pracy :P krótkie wyjaśnienie - z prawej ściana złożona z okien, z lewej szklane drzwi :P - i jak tu się nie czuć jak w akwarium :P
dzisiaj dzień upływa jakoś tak nawet szybko :P w sumie wiele nie zrobiłem, ale oglądnąłem finalną wersję wizualizacji Parku Papieskiego w Rz, wysłałem parę maili... spostrzegłem idącą w górę cenę ON... i to mnie trochę denerwuje już - nic się na świecie specjalnego nie zmienia - a ropa drożeje... u nas... bo gdzie indziej nie... a dlaczego... bo nasi inteligentni politycy stwierdzili, że zyski z opłaty paliwowej są małe i trzeba ją podnieść... a może by tak trochę pieniędzy wydał na drogi? bo niedługo to już nie będzie po czym jeździć... a poza tym to ja nie wiem jak oni planują budżet - skoro nie wliczają do niego wpływu z podatku od wygranych - a kumulacja w dużym lotku jest średnio 2 razy w miesiącu - a to daje nam duży wpływ do budżetu... to jakaś masakra jest...

koniec wynurzeń polityczno-finansowych... czas na kawę i placka (pieczonego przez moją żonę, a to jest równoważne z tym, że pysznego) imieninowego...

pzdr.

Ł.

3 komentarze:

Kaja Wicik pisze...

widzę, że się żyje dobrze :) pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

buy tramadol tramadol hcl 50mg narcotic - tramadol dosage 627

Anonimowy pisze...

side effects of taking phentermine phentermine zoloft side effects - phentermine extended release