niedziela, 17 grudnia 2023

...konsultant...

Dzisiaj konsultant Ajurwedyjski zapytał mnie o stałość i zmienność mojej siły fizycznej, poziom energii a także o umiejętność nicnierobienia.


Także ten. Ciekawe.

Wyszło mi, że najgorzej nie jest, ale jest miejsce do pracy nad sobą:P


Dosza VATA to:

👉 Zmienna siła fizyczna (raz przenoszenie gór a kiedy indziej wyczerpanie)

👉 Zmienny poziom energii (od „bardzo chcę” do „nie ruszę się” w krótkim czasie)

👉 Wielozadaniowość, nad którą nie panuje (np. zawala terminy)

👉 Wieczne zajmowanie się „czymś”

Dosza PITTA to:

👉 Stabilna siła fizyczna

👉 Tendencja do przemęczenia po intensywnej pracy

👉 Tendencja do pracoholizmu

👉 Robi dużo w tym samym czasie i umie nad tym zapanować

Dosza KAPHA to:

👉 Bardzo stabilna siła fizyczna

👉 Maratończyk

👉 Poziom energii wysoki, ale rozkręca się powoli

👉 Wykonuje czynności metodycznie, jedną po drugiej


Mi wychodzi Dosza PITTA z elementami VATA:D


A Tobie?:D

Życie nie przestaje mnie zaskakiwać.

Jutro zaczyna się kolejny tydzień, tydzień nie najcięższy, ale i nie lekutki :P

A wszystko zostanie zdefiniowane przez poranną rozmowę telefoniczną ;)


Miłego!

Ł.

Brak komentarzy: