środa, 13 grudnia 2023

....spokój...

 ...tylko spokój nas uratuje!

Czas pędzi. Mimo, że mamy go tyle samo - każdy z nas, 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 356 dni w roku... (nawet Ktoś kiedyś policzył, ile nie pisałem w żadnej formie i to była jakaś ogromna ilość dni, a co dopiero godzin czy minut...) to różnie możemy lokować ten czas.

Ja jestem czerwony - z natury. Lubię jak jest zamieszanie, jak się dzieje, jak się wręcz wylewa robota. Ale - bardzo często wtedy, kiedy jest turbo "trudno" - najważniejsze jest to, żeby zachować spokój. Zachować skupienie. Jedna rzecz na raz, jedna myśl, czy działanie... nie więcej - bo małymi krokami (chyba) możemy zajść dalej, niż skacząc...

Więc przesłanie na dzisiaj - na ten skomplikowany dzień - tylko spokój nas uratuje!

A od piątku - chillout ;)

Ł.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ej bez takich mi tu! Ty jesteś Zielony a ja Czerwona ;) k.